2e week stage + weekend - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu 2e week stage + weekend - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

2e week stage + weekend

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

12 Oktober 2014 | Malta, Malta

We hebben onze 2e week stage gehad, we hebben een leuke en drukke week gehad, Marloes had deze week een dagdienst, ze heeft veel leuke dingen gemaakt voor Halloween (hier zijn ze daar erg druk mee). Lisanne had deze week een avonddienst, ze helpt dan met de mensen uit bed halen van hun middagslaapje en daarna gezellige dingen doen, daarna helpen met eten en weer in bed leggen.

Zaterdag wilde we naar de Blue Lagoon gaan, we wisten niks van tijden of iets dus gingen er lekker onvoorbereid heen, de boot was al weg dus we konden niet naar de Blue Lagoon heen, we zijn uiteindelijk naar een strandje gegaan dicht bij school. Lekker zonnen met 25 graden! HEEEEEEERLIJK

Vandaag zijn we naar de Blue Lagoon gegaaan, we hadden hier gisteren voor gereserveerd, dat leek ons wel handig! We zouden om half 10 opgehaald worden bij het appartement, dat werd natuurlijk 10uur maar we waren uiteindelijk optijd. Bij de Blue Lagoon aangekomen zijn we lekker gaan zwemmen, het was hier echt super mooi, heel erg helder water. Lekker de hele middag zwemmen/zonnen. Nu is helaas het weekendje al voorbij en gaan we al naar onze 3e stage week.

kusjes vanuit het mooie en zonnige Maltaaaaaa!

• 12 Oktober 2014 - 21:18

Sander:

Weer leuk om te lezen. Ben jaloers op het weer. December ook Blue Lagoon! Gr.

• 12 Oktober 2014 - 21:50

Jacqueline:

Heerlijk! Wat een mooie foto's! Tikkie jaloers ;-)

• 13 Oktober 2014 - 15:21

Ine:

Ohhhhhh geweldig dames, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben.
    Ben jaloers lijkt me geweldig daar.
    Knuffels,
    Ine.

• 13 Oktober 2014 - 20:48

Henny:

hai
    nu dan eindelijk al jullie verslagen gelezen.
    leuk.prima weer daar en een mooie omgeving.
    super fotoos
    succes weer deze week
    groet henny

• 17 Oktober 2014 - 16:57

Carmen:

Hee meiden, ook ik heb jullie foto's en reisverslagen bekeken. Ziet er toch super uit allemaal! Stoer hoor meiden om daar zo ingeburgerd te worden. Heerlijk die blue lagoon. Geniet ervan samen, in Nederland is het soms ook maar saai

• 17 Oktober 2014 - 17:08

Floor:

Ik ben jaloers op jullie :)