eerste stage week + dagje Mdina - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu eerste stage week + dagje Mdina - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

eerste stage week + dagje Mdina

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

05 Oktober 2014 | Malta, Malta

We hebben onze eerste stage week achter de rug, het was een leuke week, we hebben hele leuke knutselwerkjes gemaakt voor Halloween. We hebben veel nieuwe dingen gezien en hebben ons dienstrooster gekregen, we hebben afwisselende tijden, ochtenddienst is van 7.00-12.00 dan help je met de mensen uit bed halen, wassen, tandenpoetsen en ontbijten daarna ga je helpen bij het dagprogramma. Dagdienst is van 9.00-14.00 dan ben je de hele dag bij de dagprogramma, daar ga je knutselen,muziek maken en andere leuke dingen doen met de cliënten. En we hebben een avonddienst dat is van 15.30-19.30 dan help je met de cliënten eten geven en in bed leggen.

Dagje Mdina.
Vrijdag hadden wij geen school, we zijn een dagje naar Mdina geweest. Mdina is de oude hoofdstad van Malta. Het is een hele oude maar ook mooie stad, je hebt daar hele smalle wegen, heel bijzonder. We hebben ook een oude kerk bezocht, dat zag er echt heel mooi uit (jullie hadden vast niet gedacht dat wij daar naar binnen zouden lopen). We hebben ook het hoogste punt van Malta gevonden, we hadden als opdracht om naar het hoogste punt van Malta te gaan en daar een foto te maken met een Nederlandse vlag, nou dat is gelukt hoor Danielle! (zie de foto)

Vanaf nu houden wij wekelijks de blog bij omdat we de hele week stage hebben.

kusjessss vanuit Malta

• 05 Oktober 2014 - 21:10

Esther:

Leuke blog meiden!!

• 05 Oktober 2014 - 21:13

Sander:

Weer leuk om te lezen. Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben. Leuke foto's. Hopelijk hebben jullie het de komende week ook zo naar jullie zin. Tot app en/of skype.

• 05 Oktober 2014 - 21:14

Fam Reimert:

Ziet er allemaal leuk en gezellig uit. 2 weken zijn jullie er nu al
    en al veel beleefd. Jullie houden ons goed op de hoogte. Mooie foto's
    groeten
    fam Reimert

• 06 Oktober 2014 - 18:18

Ine:

Wat fijn dat jullie het nu leuk hebben op stage, en wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt.
    Zie nu al uit naar jullie volgende blog.
    Groetjes De Tibbjes

• 06 Oktober 2014 - 21:19

Marietta :

Hoi Marloes en Lisanne,
    Heel leuk om te zien waar jullie zijn en wat jullie meemaken.
    Volgens mij is het er ook erg mooi.
    Groetjes vanuit Ede.....