eerste schooldag - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu eerste schooldag - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

eerste schooldag

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

22 September 2014 | Malta, Malta

Wat gister een leuk dagje strand zou moeten worden, eindigde in een dramatische busreis.. We hadden de buschauffeur gevraagd of die wilde zeggen wanneer we de bus uitmoesten, dat gebeurde helaas niet, we kwamen uiteindelijk helemaal aan de andere kant van malta uit (Pembroke). We moesten in een keer allemaal de bus uit omdat hier de eindbestemming was. Wij zoeken naar de goeie bus en die hadden we uiteindelijk gevonden. Toen we de bus waren uitgestapt bij San Giljan waren we bij de verkeerde halte uitgestapt, we moesten een heel stuk lopen wilden we bij Estel komen, we vonden het niet zo heel erg omdat San Giljan een hele mooie plaats is, we konden niet vinden waar we moesten zijn dus zijn we maar weer in de bus gestapt naar ons plaatje Gzira, we moesten iets voor ons plaatsje weer de bus uit omdat het ook een eindbestemming was.. we hebben aan een man op straat de weg gevraagd en die zei dat we rechtdoor moesten lopen en de 3e straat links. Wij luisteren naar de man en ging de wandeltocht van start, onderweg kwamen we allemaal leuke winkeltjes tegen en wij natuurlijk naar binnen. Na een halfuur weer verder gaan lopen, het kwam ons heel bekend voor, maar het was niet de goede weg naar het appartement, we waren weer in San Giljan.. We zijn daar maar weer in een bus gestapt en die stopte gelukkig op een goeie bushalte, toen moesten we nog 10minuten naar ons appartement lopen, uiteindelijk zijn we goed aankomen bij het appartement. Gisteravond hebben we lekker een filmpje gekeken op de laptop, we zijn optijd gaan slapen want vandaag hadden we onze eerste schooldag. Er zou een bus stoppen voor het appartement, wij wachten en wachten en neee hoor, geeen bus.. We hadden geen idee waar onze school zou zitten, we kwamen gelukkig een Nederlandse jongen tegen die ook naar school moest, eindelijk op school aangekomen (ruim 40min telaat) moesten we een toets maken, daarna gingen ze kijken wat ons niveau was en werden we in een klas gezet met allemaal buitenlandse studenten vanuit de hele wereld. We hadden les tot 12.15, daarna boodschappen gehaald en lekker bij het appartement gezeten. Straks eten koken en vanavond lekker met de pootjes omhoog. Morgen weer een dagje school van 8.45 tot 12.15, dit is elke dag hetzelfde

kusjes vanuit het heeerlijk warme Malta

• 22 September 2014 - 22:41

Sander En Jolanda:

Het is in ieder geval niet saai!
    morgen veel plezier!!!
    xxx

• 22 September 2014 - 23:20

Danielle Tijhof:

Al mooi wat van het eiland gezien dus, ook leuk!! :)
    Veel plezier op school!

• 23 September 2014 - 13:26

Ine :

Zo zeg jullie worden wel gelijk in het diepe gegooid, maar ook weer veel gezien.
    Geniet ervan. Hebben jullie nog een ander appartement gekregen?
    Hoor nog wel.
    Liefs Ine, en tone,ruben en mathijs

• 23 September 2014 - 19:25

Mirjam:

In ieder geval heb je een veel van Malta gezien en geen saaie dag gehad

• 24 September 2014 - 16:26

Lisanne & Marloes :

Ja we hebben heel veel gezien! We kunnen waaschijnlijk niet naar een ander appartement omdat alles vol zit, als er een kamer vrij komt horen we het.