Veilig aangekomen - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

21 September 2014 | Malta, Malta

Gisterochtend al vroeg uit de veren om de laaste spulletjes te pakken. om kwart voor 7 is ons avontuur begonnen onderweg naar schiphol! op schiphol aangekomen zagen we dat we helaas een uur vertraging hadden. daardoor konden we nog wel wat langer bij onze ouders en vriendjes blijven maar toch kwam het moment van afscheid steeds dichter bij! eenmaal door de douane nog eventjes winkeltjes kijken en natuurlijk de rookruimtes zoeken om onze laatste peuk op nederlandse bodem te roken. de vliegreis is goed gegaan, allebei heerlijk 2uurtjes geslapen toen een potje yatzee en voor we het wisten stonden we op maltase bodem! het vliegtuig uit en kregen direct een klap van 33graden in ons gezicht. koffers gepakt en zagen toen dat vliegveld in malta erg klein is! ( heerlijk is dat ). naar het busje gegaan en die heeft ons veilig bij ons appartement afgezet! spullen uitgepakt, boodschappen gedaan, natuurlijk onze lange broek en tshirt om gewisseld voor een korte broek en hempje! en voor we het wisten was het alweer half 7, toen lekker een terrasje gezetten met estel en daarna heerlijk gegeeten aan de zee! hier kunnen wij natuurlijk wel aanwennen! toen estel weer naar de bus gebracht. toen terug naar het appartement nog even fijn kletsen en een peukkie gerookt daarna heerlijk gaan slapen! nu helaas al weer vroeg wakker door de warmte maar vandaag een heeerlijk dagje zonnen aan het strand! de fotos volgen nog!

tot vanavond!

en de kusjes vanuit Malta

• 21 September 2014 - 09:37

Karin Groote Wolthaar :

Hey dames
    Heel veel plezier en succes...en vooral geniet!!!

• 21 September 2014 - 10:00

Danielle Tijhof:

Goed begin :)
    Lekker genieten vandaag van zon, zee en strand!!