daaaar zijn we weer! - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu daaaar zijn we weer! - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

daaaar zijn we weer!

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

07 December 2014 | Malta, Malta

Sorry dat het zo lang duurde voordat er weer een verhaaltje kwam, we hebben drukke weken gehad! Van 22 november tot 26 november waren Lisanne's ouders hier :) en daarna hadden we een drukke week op stage!

Als eerste; Het gaat super goed met ons, we hebben het nog steeds naar ons zin en we hebben nog lekker mooi weer met af en toe een paar druppeltjes regen (op vandaag na, dikke stortbui)

Weekje met Lisanne's ouders!
Op zaterdag 22 november zijn Lisanne's ouders, opa en oma en vriend aangekomen op Malta, we hebben ze natuurlijk opgehaald bij het vliegveld, het was super leuk om weer bekende mensen te zien! We hebben natuurlijk gelijk boodschappen gehaald voor in het appartement, lekker druk met 7 man en 5 koffers in de Lidl.. Daarna zijn we lekker naar het appartement gegaan en hebben we daar onze spullen uitgepakt, wij bleven daar ook lekker een weekje slapen! We hebben super leuke dingen gedaan, zaterdag zijn we lekker uiteten geweest en hebben we bij het appartement lekker wat drankjes gedronken, zondag zijn we naar de Blue Grotto geweest, het was super leuk, bij de Blue Grotto ga je met bootjes door de grotten heen, ze hebben daar heeeeeeel mooi helder lichtblauw water! 'S avonds hebben we lekker gekookt bij het appartement en daarna hebben we ze ons appartement gezien en hebben we daar bij het café nog een drankje gedronken. Maandag zijn we naar Mdina geweest (de oude hoofdstad van Malta) we hebben daar een traintour gedaan omdat haar opa en oma niet zo veel konden lopen, we zijn langs veel oude plekken gekomen en natuurlijk ook langs onze stage. Daarna zijn we naar het hoogste punt geweest want we vonden natuurlijk dat ze dat moesten zien! 'S avonds weer lekker gekookt en lekker drankjes gedronken bij het appartement! Dinsdag zijn we naar Valletta geweest (de hoofdstad van Malta) we hebben ze heel veel leuke dingen laten zien en we zijn een gouden kerk binnen geweest, daarna zijn we lekker uiteten geweest en toen bij het appartement lekker een drankje gedronken en moesten we onze spullen al weer inpakken :( woensdag vroeg uit de veren omdat ze al weer om 8 uur terug vlogen naar Nederland, om half 6 moesten we met de bus naar het vliegveld! Om kwart over 7 hebben we ze uitgezwaaid en zijn ze door de douane gegaan. We hebben een super leuke week met elkaar gehad en we hadden super lekker weer!

Woensdagochtend stonden wij lekker om kwart voor 8 bij de Lidl om onze boodschappen te doen, het was een minder leuke dag omdat ons bezoek weg was, de hele dag hebben we niet zo veel gedaan, lekker lui!

We hebben een leuke stage week achter de rug. We hebben te horen gekregen dat we 2 weken vrij zijn met kerst en oud en nieuw, heerlijk! Ze zeiden dat we dan de laatste week ook niet meer hoefden te komen, eerst dachten we dat het goed was maar toen we thuis aan het denken kwamen dachten we nee dat is niet goed, dan hebben we een maandje vakantie zonder dat we stage hebben, dat is niet de bedoeling. Eerst dachten we dat we wel 3 weekjes eerder naar huis konden, maar omdat we met onze subsidie zitten is het niet echt handig omdat we dan minder geld terug krijgen van ons Malta avontuur, dat vonden we een beetje zonde! We hebben gelukkig een weekje bezoek met kerst omdat Marloes' ouders langs komen, daarna hebben wij hier nog 3 weekjes vakantie, misschien hebben wij de laatste week volop school zodat we wat te doen hebben en dat we natuurlijk onze Engels nog meer kunnen verbeteren, het proces is nog bezig dus we weten nog niet precies wat de bedoeling is, maar 1 ding wat wel (bijna) zeker is, is dat we 18 december onze laatste stage dag hebben! Natuurlijk houden we jullie op de hoogte!

Dikke kus vanuit het nu regenachtige Maltaaaaaaa

• 09 December 2014 - 17:05

Fam Reimert:

hallo dames,

jullie hebben leuke dingen gedaan in deze vakantie week.
    de stage dagen kunnen jullie ook al aftellen daarna lekker vakantie en bezoek van Marloes haar ouders met de kerst.
    nog een super fijne maand op Malta geniet ervan want hier is het maar bar koud.

groeten
    fam Reimert