OP DE HELFT - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu OP DE HELFT - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

OP DE HELFT

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

18 November 2014 | Malta, Malta

Precies vandaag hebben we 60 dagen gehad op het mooie Malta, en nog 60 mooie dagen te gaan. De eerste 60 dagen waren super leuk en het is heel erg snel voorbij gegaan, we hebben leuke dingen bezocht en natuurlijk stage gehad, de tijd vliegt voorbij.

We hebben een super leuk weekendje gehad! Vrijdag hadden we een ochtendje school en daarna hebben we even op het terrasje gezeten, daarna zijn we aan de slag geweest met onze school opdrachten. Zaterdag zijn we naar Golden Bay geweest, een heel mooi strand! Daarna zijn we naar de Mostadome geweest, een hele grote kerk waarop in de TweedeWereldoorlog aan bom is opgegooid maar nooit is afgegaan, de bom is nagemaakt en die kun je bekijken, heel erg interessant! Zondag hadden we een lekker lui dagje..

Dit weekend gaat een super weekend worden want ons eerste bezoek komt er aaaaan!! :)

kusjes vanuit maltaaaaaa xxxxxxxxxx

• 19 November 2014 - 22:48

Sander:

Is weer goed. Veel plezier en gezelligheid komend weekend.