Lisanne's verjaardag - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu Lisanne's verjaardag - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

Lisanne's verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

31 Oktober 2014 | Malta, Malta

Gisteren was Lisanne jarig, we hebben er een super dag van gemaakt. We zijn naar Marine Land geweest, we hadden gereserveerd om met dolfijnen te zwemmen, we mochten daarom de hele dag ik het park lopen en alles bekijken, eerst zijn we naar de reptielen geweest, we zagen allemaal van die enge beesten zoals slangen, krokodilletjes, schildpadden, schorpioen, duizendpoot ( een heel vies groot beest) en een kameleon. Daarna zijn we naar de show geweest van de papegaaien, dat was echt super leuk ze gingen allemaal van die kunstjes doen, zoals koprollen, praten, in autotje besturen en veel meer. Daarna vroeg die man of er iemand jarig was vandaag, niemand zei wat dus Lisanne dacht mooi ik houd me ook sitl, Marloes daarintegen denkt er geen seconde over na en die schreeuwt natuurlijk gelijk; Yes, she she she. Dus die man stuurde Lisanne na voren toe, toen ging er een papegaai op haar schouder zitten en een andere vogel op haar vinger, dat was super leuk! Daarna zijn we naar de show geweest van de zeeleeuwen, dat was ook heel erg leuk, ze gingen ons begroeten en daarna allemaal leuke kunstjes laten zien. Daarna hebben we gelunched en nog een rondje door het park gaan lopen, om kwart over 1 zijn we naar de show geweest van de dolfijnen, ook super gaaf! Allemaal leuke kunstjes laten zien en leuke geluiden maken. Om kwart voor 2 was het eindelijk ze ver; WE GINGEN ZELF MET DE DOLFIJNEN ZWEMMEN!! We kregen eerst een instructie over alles, we mochten de dolfijn wel aaraken maar niet in de buurt komen van zijn neus en ogen. Daarna gingen we het water in (suuuuuuper koud water), hij ging een beetje uitleggen wat de bedoeling was, we moesten eerst onze arm gestrekt houden, de dolfijn kwam naar je toe zwemmen en ging met z'n neus tegen je hand aan en een rondje zwemmen, zelf ging je automatisch mee. Daarna gingen we op de foto met de dolfijn, eerst ging die achter ons omhoog en met z'n flippers wapperen daarna gingen we allebei apart op de foto, eerst kwam die met z'n neus op je schouder en daarna kwam die omhoog en mocht je z'n vin vasthouden. Daarna moesten we allemaal in een rijtje gaan staan, de dolfijn kwam langs zwemmen en toen mocht je hem aanraken, we kunnen niet uitleggen hoe het voelde maar het voelde best wel gek, maar het was wel glad. De man van het park ging vanalles over de dolfijn vertellen, waar de geluidjes van kwamen, hoeveel die kon wegen en hoeveel tanden een dolfijn had. De dolfijn kwam dan langs zwemmen met z'n mond open, zodat wij konden zien hoeveel tanden die had. De tijd was zo voorbij, het was een super leuke en leerzame dag!! Natuurlijk hebben we alle foto's meegenomen naar huis, een man heeft ons ook de hele tijd gefilmd van begin tot eind, als goed is krijgen we het filmpje één deze dagen via de mail toegestuurd.

'S avonds zijn we nog lekker uiteten geweest met onze huisgenootjes, we hebben super lekker gegeten. Als toetje hadden we natuurlijk een taartje bij het appartement en een lekker drankje. We wilden nog gaan stappen maar we kregen een mail dat we om half 9 op school moesten zijn, dus dat stappen doen we vanavond maar!!

• 31 Oktober 2014 - 18:00

Fam Reimert:

Zo te zien hebben jullie het wel heel erg gezellig gehad. Een leuke ervaring zo met de dolfijnen en vogels. We hopen dat jullie er van genoten hebben en er leuk op terug kijken. Veel plezier nog verder!!

Groeten de fam Reimert

• 01 November 2014 - 12:37

Ine:

Super dames dat jullie dit mee mogen maken, en dat jullie zo genoten hebben het was dus een super verjaardag. En dat maakt niet iedereen mee.
    En voor vanavond een hele mooie gezellige avond.

Groetjes van de tibbjes.

• 16 November 2014 - 14:20

Carmen :

Wat ziet dat er supermooi uit! Blauwe zee, blauwe lucht en dan die dolfijntjes die uit het water springen. Wat n ervaring zal dat zijn voor jullie. Geniet er lekker van. Dikke knuffel Carmen