2 rustige weekenden met veel lol - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu 2 rustige weekenden met veel lol - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

2 rustige weekenden met veel lol

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

27 Oktober 2014 | Malta, Malta

Sorry dat jullie zo lang moesten wachten om weer wat van ons te horen! We hebben het heel erg naar onze zin en onze stage is leuk! Helaas word het weer hier wel wat minder, de ene dag regent het heel hard en de andere dag loop je weer in je korte broek.

Vorige week donderdag zijn we voor het eerst wezen stappen in Paceville, er kwamen natuurlijk gelijk Italiaanse jongens aan die gratis drank gaven, dikke prima! Een super gezellig avondje gehad maar het was wel druk en het is anders als bij ons. Uiteindelijk de goede taxi gevonden om naar huis te gaan. De volgende ochtend werden we wakker van gebonk op de deur, de politie stond voor de deur.. We schrokken ons dood maar er was gelukkig niks aan de hand, ze dachten dat 1 van ons vermist was maar dat was gelukkig niet zo! De dag erna hebben we een lekker lui dagje gehad, hele dag in bed gelegen en lekker een filmpje gekeken. Zaterdags naar Marineland geweest om te reserveren voor dolfijnen zwemmen, DONDERDAG IS HET ZO VER!!!! Zondags weer net zo als altijd lekker skypen met ouders en vriendjes.

Dit weekend hebben we niet zo veel gedaan, vrijdag hadden we weer school en daarna lekker niks gedaan. Zaterdag onze boodschappen maar weer gedaan, dat was natuurlijk weer een heel groot feest, Lisanne wilde graag snoepjes maar dat mocht natuurlijk niet, heeel stiekem (half onder haar shirt) kwam ze er mee aanlopen en vervolgens snel is het karretje gegooid. 'S avonds bij het kroegje geweest hier bij het appartement. Zondag zijn we uiteten geweest in Valletta, de ober kwam aangelopen met ons eten en ik zag het al fout gaan, hupsakeeee 2 borden op de grond waarvan de helft nog op Marloes z'n broek.

Nog 12 weekjes te gaan!

kusjes en knuffels vanuit Maltaaaa!

• 27 Oktober 2014 - 21:16

Ine:

Oooh lisanne wat zul je in een deuk hebben gelegen na het eten op marloes haar broek.
    Nou nou jullie maken nogal wat mee, politie aan de deur.
    Geniet van het mooie weer hier wordt het al echt herfst. En Lisanne een hele mooie verjaardag en geniet van de dolfijnen.
    Maar app je nog wel donderdag.
    Groetjes en knuffels van ons.

• 27 Oktober 2014 - 21:29

Lisanne:

Haha ja ik heb echt super hard gelachen!
    Dankjewel dat zal wel goed komen, ik zal donderdag de foto's wel even sturen haha!

Dikke knuffel terug

• 27 Oktober 2014 - 21:44

Fam Reimert:

Zwemmen met dolfijnen zo'n verjaardagsuitje heb je nog niet vaak gehad.
    Jullie maken mooie en leuke dingen mee.
    Groetjes van ons uit Mariënheem