Eerste 2 dagen stage - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu Eerste 2 dagen stage - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

Eerste 2 dagen stage

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

30 September 2014 | Malta, Malta

Gisteren hadden we onze eerste stage dag, we begonnen om half 9, we vonden het heel erg spannend, toen we daar aankwamen vroegen ze of we mee wouden picknicken, we zijn meegegaan en toen gingen we naar een soort van parkje heen, daar stonden allemaal bomen en picknicktafels. We vonden het niet zo heel erg leuk omdat we niks deden, vandaag hadden we weer een dagje stage, we moeten elke dag een uur met de bus dus we waren om 6 uur al uit bed, om 7 uur zaten we al bij de bushalte en wat dacht je? ja hooor bus te laat, i.p.v 7uur kwam die gewoon vrolijk om kwart voor 9 aanrijden, geen probleem, we waren echt niet een anderhalf uur te laat -.- Gelukkig hadden we van te voren al naar stage gebeld en vonden ze het niet erg. Op stage aangekomen gingen we gezellig knutselwerkjes maken voor Halloween, ook hebben we een rooster gekregen met de werktijden van de komende 5 weken. We vonden het vandaag een leuke dag! Daar zijn we erg blij mee! We hebben zin in onze stage periode! (natuurlijk lekker 2 weekjes vakantie met kerst wiehoeeeeeee)

kusjesssssss vanuit het nog steeds zonnige Malta

• 02 Oktober 2014 - 13:56

Lian:

Hey dames, het klinkt gezellig hoor jullie verhalen!! Hebben jullie ook al wat foto's??
    Helaas moet je volgende week weekendje met oma missen maar we zullen je foto's sturen