Ons eerste echte weekend in Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu Ons eerste echte weekend in Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

Ons eerste echte weekend in Malta

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

27 September 2014 | Malta, Malta

Vanmorgen heeerlijk uitgeslapen, lekker om 12 uur uit ons bed gerold voor een ontbijtje. Na lang denken wat we zouden gaan doen zijn we maar naar Valletta gegaan voor een dagje winkelen en cultuur snuiven. We hebben hele leuke gebouwen gezien en niet te vergeten hele leuke winkels. Op een soort van marktje heeft een man ons na getekend. Daarna zijn we lekker op een terrasje gaan zitten voor een lekker Italiaans ijsje jammmmmmmmmie. Daarna zijn we weer naar de bus gelopen en naar ons plaatsje gegaan om boodschappen te halen voor de hele week, met tassen vol weer naar ons appartement, vanavond gaan we lekker uiteten en op het terrasje zitten. Morgen gaan we lekker een dagje niks doen, skypen met onze ouders/vriendjes en voorbereiden voor onze stage week!

kusjessss vanuit Malta

• 27 September 2014 - 21:03

Oma Van De Poesjes:

Groetjes van mij. Leuke verslagen en foto's. Zal ze met interesse lezen als je papa en mama bij mij zijn. Een leerzame tijd met veel plezier en gezelligheid. Geniet ervan, voordat je weet is het voorbij.