laatste dag school en kennismaking op stage! - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu laatste dag school en kennismaking op stage! - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

laatste dag school en kennismaking op stage!

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

26 September 2014 | Malta, Malta

De hele week vertelden leraren dat het Donderdag zou gaan regenen, wij geloofden er niks van want het was de hele week 30/35 graden, toen we van school weer terug gingen naar het appartement zagen we een hele donkere wolk, het begon iets te regenen maar het viel hiel erg mee aangezien leraren vertelde dat als het regende in Malta dat het dan de hele dag ging regenen. Een uurtje later begon het dan ook echt heel hard te regenen, we hadden er gelukkig geen last van want we zaten gelukkig lekker droog in ons appartement, we hebben gister zelfs ons appartement schoongemaakt en opgeruimd. Wie had dat nou gedacht??

Op school hebben we gister een certificaat gekregen omdat we goed hebben deelgenomen aan de lessen Engels in de eerste week (20 uur) Engelse lessen gaan nu steeds beter en het spreken gaat veel makkelijker. Vandaag hadden we onze laatste les Engels voor deze week, vanaf volgende week beginnen we met stage en hebben wel maandag t/m donderdag stage en vrijdags school.
Vanmorgen hebben we kennis gemaakt met onze stage, het zag er super leuk uit! We hebben er zin in!! Nu gaan we lekker genieten van ons weekend en even kijken wat we allemaal voor leuks gaan doen!

kusjessssssss vanuit Malta.

• 26 September 2014 - 18:49

Ine:

Mooi dames geniet van het weekend.