2 en 3e dag school en de Valetta tour. - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu 2 en 3e dag school en de Valetta tour. - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisanne & Marloes - WaarBenJij.nu

2 en 3e dag school en de Valetta tour.

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Marloes

24 September 2014 | Malta, Malta

Gister hadden we onze 2e dagje school, we hebben de hele ochtend Engelse lessen, het is best leuk en je leert er heel erg veel van, het leuke is nog dat je bij allemaal verschillende nationaliteiten in de klas zit, wij zitten bij 4 Turkse jongens in de klas, één Frans meisje, één Italiaans meisje en een Zwitsers meisje.

Gister konden we gratis mee met de Valetta Tour, we zijn naar hoofdstad van Malta geweest, het was erg interessant, we hebben oude gebouwen gezien en vooral heel veel kerken. Gister was het een erg bijzondere dag in Valetta, er kwamen Cruise schepen binnen die een jaar waren weggeweest, we zagen ze binnen komen varen, heel erg leuk! Na een tijdje konden we de concentratie er niet meer bijhouden, wij waren bijna de jongste van de hele groep omdat er ook best wel veel ouderen zijn, we gingen stiekem een ijsje halen (die was wel heeeeeeeel lekker). We moesten op het eind een filmpje kijken over de historie van Malta, we dachten eerst dat het niet leuk zou zijn maar het was uiteindelijk best wel interessant. De tour duurde van half 3 tot 18.00. Toen we weer terug waren zijn we lekker met z'n 3en uiteten geweest, om 20.00 waren we weer bij het appartement, we zijn lekker op bed gaan liggen en gaan skypen met onze ouders.

Vandaag hadden we onze 3e dag school, het was zoals de hele week heel erg gezellig en leuk. We waren lekker om 12.15 vrij en toen zijn we wat boodschapjes gaan halen en lekker naar het appartement gegaan, we zijn druk bezig met alles bijhouden en de opdrachten van school.

Kusjes en de groetjes vanuit Malta!!

• 24 September 2014 - 19:23

Celine:

Klinkt allemaal erg leuk dames.
    Hier is het voornamelijk koud en regenachtig!!
    Genietze en ik lees hopelijk snel weer wat, erg leuk om zo met jullie mee te "reizen"

Xx